Conform legislatiei in vigoare aveți dreptul de a returna produsele achiziționate on-line sau prin alte mijloace de vânzare la distanță (prin telefon, prin poștă, de la un comis voiajor) în termen de 14 zile, pentru a beneficia de rambursarea integrală a sumei plătite. Nu aveți nevoie de un motiv special pentru a face acest lucru, e suficient să vă răzgândiți. Perioada de reflecție de 14 zile nu este valabilă în cazul tuturor produselor. Iată câteva excepții:
  • produse fabricate la comandă sau personalizate în mod clar (ex. un costum făcut la comandă);
  • bunuri cumpărate de la persoane fizice;
  • produse cosmetic, alimentare sau suplimente nutritive al caror ambalaj a fost desigilat, deschis sau deteriorat.
Menționăm că această listă nu este exhaustivă. Perioada de reflecție expiră după 14 zile de la data primirii produselor. Dacă perioada de reflecție expiră într-o zi nelucrătoare, termenul este prelungit până la următoarea zi lucrătoare. Dacă un produs achiziționat nu te mulțumește 100%, îl poți returna gratuit în 14 zile calendaristice de la momentul livrării/ridicării, beneficiu valabil pentru produsele vandute si expediate de iqnatura.ro. Pentru retur fie trimiți o solicitare de retur până cel târziu în a 14-a zi calendaristică de la data livrării, fie expediazi prin curier produsul la sediul IQ Natura din str. Florin Ciungan nr. 1, bl. 69, ap. 3, sector 3, Bucuresti. Detalii despre dreptul la retragere: Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:
  • ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumparatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separate;
  • ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese.
Unele produse au o politică de retur specifică, îți recomandăm să citești condițiile mai jos. Conditii generale pentru returul produselor vandute si expediate de IQ Natura:
  • Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit.
  • Returul se face cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat produsul.
  • Produsul trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat și însotit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat.
  • Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.
  • Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.
  • Electrocasnicele mici, in cazul in care au fost desigilate si testate de catre client, trebuie aduse curate pentru ca returul sa fie acceptat.
  • Nu se acceptă returul produselor Cosmetice, a celor din categoria de ingrijire personala si suplimente nutritive dacă au fost utilizate, desigilate sau testate, din motive de protecție a sănătății clienților sau din motive de igienă.
In cazul in care produsul se returneaza returul banilor se face prin transfer bancar, si nu in numerar, in acest scop cererea de returnare trebuie sa contina contul in care se doreste a fi virata suma respectiva. Returnare prin solicitare online:
  • Exista posibilitatea de a alege ca returul sa fie preluat de catre curier.
  • Opțiunile de returnare a banilor sunt: ramburs sau voucher pentru o nouă comandă.
  • Dupa inregistrarea cererii, daca ai selectat predarea prin curier, vom trimite curierul sa ridice produsul pe care vrei sa il returnezi.
Conditii de predare catre curier: coletul trebuie sigilat pentru a putea fi preluat de partenerii nostri de la firma de curierat: iti recomandam o cutie solida sau un plic, ambele cu protectie la interior. Bine de știut dacă alegi returnarea prin voucher pentru o noua comanda: Voucherul este transmisibil și se cumulează cu alte tipuri de vouchere și carduri cadou;
  • Perioada de valabilitate este de 12 luni;
  • Voucherul se aplică pe produsele din oferta iqnatura.ro de la data folosirii voucherului;
  • Seria voucherului este valabilă pentru o singură comandă;
  • Daca s-a achitat comanda integral cu un voucher, fără plata unei diferențe de bani, voucherul se aplica in sectiunea speciala din formularul de comanda. Dacă termenul de utilizare a expirat, nu îl vei mai putea folosi.
  • Daca s-a achitat parțial cu voucher? Voucherul se aplica si vei achita diferenta prin metoda de plata selectata.
  • Daca valoarea comenzii este mai mica decat a voucherului restituim diferența. Dacă termenul de utilizare a expirat, nu îl vei mai putea folosi.
Bine de stiut dacă alegi rambursarea sumei plătite la cumpărare:
  • Banii vor fi returnati în contul specificat de tine în solicitarea de retur;
  • Banii vor fi vizibili în contul sau pe cardul tău în maximum 4 zile calendaristice;
Produse de tip comandă specială (indiferent de categorie) și cardurile cadou nu pot fi returnate. Limitarea dreptului la retur gratuit in 14 zile Ne rezervam dreptul de a limita returul in cazul unor retururi repetate, indiferent de tipul produsului returnat. Consumatorul va fi informat printr-o notificare scrisa, apel sau prin posta electronica, atunci cand se constata un comportament incorect.
Quick Navigation
×