Conform legislatiei in vigoare aveți dreptul de a returna produsele achiziționate on-line sau prin alte mijloace de vânzare la distanță (prin telefon, prin poștă, de la un comis voiajor) în termen de 14 zile, pentru a beneficia de rambursarea integrală a sumei plătite. Nu aveți nevoie de un motiv special pentru a face acest lucru, e suficient să vă răzgândiți.
Perioada de reflecție de 14 zile nu este valabilă în cazul tuturor produselor. Iată câteva excepții:
- produse fabricate la comandă sau personalizate în mod clar (ex. un costum făcut la comandă);
- bunuri cumpărate de la persoane fizice;
- produse cosmetic, alimentare sau suplimente nutritive al caror ambalaj a fost desigilat, deschis sau deteriorat.
- ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumparatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separate;
- ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese.
- Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit.
- Returul se face cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat produsul.
- Produsul trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat și însotit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat.
- Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.
- Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.
- Electrocasnicele mici, in cazul in care au fost desigilate si testate de catre client, trebuie aduse curate pentru ca returul sa fie acceptat.
- Nu se acceptă returul produselor Cosmetice, a celor din categoria de ingrijire personala si suplimente nutritive dacă au fost utilizate, desigilate sau testate, din motive de protecție a sănătății clienților sau din motive de igienă.
- Exista posibilitatea de a alege ca returul sa fie preluat de catre curier.
- Opțiunile de returnare a banilor sunt: ramburs sau voucher pentru o nouă comandă.
- Dupa inregistrarea cererii, daca ai selectat predarea prin curier, vom trimite curierul sa ridice produsul pe care vrei sa il returnezi.
- Perioada de valabilitate este de 12 luni;
- Voucherul se aplică pe produsele din oferta iqnatura.ro de la data folosirii voucherului;
- Seria voucherului este valabilă pentru o singură comandă;
- Daca s-a achitat comanda integral cu un voucher, fără plata unei diferențe de bani, voucherul se aplica in sectiunea speciala din formularul de comanda. Dacă termenul de utilizare a expirat, nu îl vei mai putea folosi.
- Daca s-a achitat parțial cu voucher? Voucherul se aplica si vei achita diferenta prin metoda de plata selectata.
- Daca valoarea comenzii este mai mica decat a voucherului restituim diferența. Dacă termenul de utilizare a expirat, nu îl vei mai putea folosi.
- Banii vor fi returnati în contul specificat de tine în solicitarea de retur;
- Banii vor fi vizibili în contul sau pe cardul tău în maximum 4 zile calendaristice;